Fredag

Idag var jag i skolan, slutade ganska tidigt, for ner till stan och såg lite brolle sen var det bara att springa till jobbet jobbade från ett till fyra, sen bar det iväg till affären och köpa massa tjockismedel, hem, sätta upp dom sista linorna på hagen, sen fick sötnosarna springa ut dom var så lyckliga, tea släppte aldrig huvudet från marken.
igår städade jag hela stallet, kändes sjukt skönt. så fint nu.
Klantiga tea har ju råkat trampa sig på sitt framben så det var ganska uppskrapat och väldigt ytligt men jag lät henne vila, så får jag se om det syns något imorgon, men jag tror hon kanske kan vara lite svullen mendet kommer nog inte vara någon fara. imorgon ska vi städa i hela huset, sen på kvällen kommer signe och viola, ska grilla och mysa ösa mycke. sen nu har vi ju en boxplats över så om någon vill hyra så är det fritt fram, kommer nog lägga ut på annons.
det är sjukt fint här, och ett jättestort bete. senare i sommar kommer vi kunna hyra ut två platser.
 eftersom jag åker till skåne i några veckor<3
lägger in lite bilder från betet, det är sjukt stort, typ två fotbollsplaner.

tea
tea
tea
bella
tea

bella och tea<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0