VARMT!:O

Sitter i linne och shorts det är minst 20grader i skuggan. herregud, visst det är jätteskönt men det har sina nackdelar också.
1. hästarna blir uppätna av mygg knott och andra hemskheter.(smörj in hästen med bra medel, vi använder switch)
2. hästarna bränner sig (se tidigare inlägg)
3. hästarna dricker oerhört mycket! (se till att den har riktligt med vatten)
4. man kan inte rida på dagen för då kan man typ skritta och sen är hästen svettig.(rid på kvällen då det är svalare)
Där var några nackdelar, men ja givetvis är det dubbelt så många fördelar. :)
Jag har varit lite dålig på att uppdatera men jag har inte haft sån stor lust att sitta framför datorn i det här fina vädret.
Åker till ö-vik imorgon, taggad ju!! det ser dock inte så ljust ut med msv:a erna, typ tre som är anmälda. vilket är väldigt tråkigt. men det är ju alltid såhär om man tävlar för norrut.
jaja jag ska väll ut och mocka och fixa allt sånt. sen ska jag försöka rida hoppas på att det blir svalare innan det. får väll annars rida i skogen, alltid svalare där!
jaja, nog om detta, jag längtar sjuuuuuuuuuukt mycket till skåne, kom på mig själv idag när jag började tänka på vad jag ska packa. haha HALLÅ det är faktiskt drygt en  månad kvar, haha men men, jag vill ju vara ute i tid.
sen tycker jag ju att det ska bli så SJUKT kul. längtar ihjäl mig.
nu måste jag ut i det fina vädret. bloggar nog inge mer innan måndag, då ni får veta hur det gick. Bye
puss och kram// jacqueline dinewald
image36en gammal och fin bild på mig och bäääbis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0