Ö-vik

OJ så nöjd jag är<3
tävlingarna har aldrig gått bättre. vet inte omdet blev något tillfälligt eller om hon kanske börjat sköta sig.
i alla fall så här blev resultatet:
Fredag:
L:An, Placeringen blev femma fast jag hade fyra fel i omhoppningen pga att jag inte tog en liten halvhalt så hon blev lite lång och hoppade lite flackt och rev därför.
Lördag:
L:An, placeringen blev tvåa och var dubbelnolla.
MSV:A, Fyra fel i grunden pga att jag la henne lite för nära på en stooooor trippel så hon inte riktigt räckte över.men eftersom jag hade minst fel i grunden vann jag för dom andra hade 12fel eller nått liknande. placeringen blev alltså första plats!
dessutom var det min andra msv:a så vi är inte så rutinerade på den höjden, men helt galet va fin hon var!!!
Söndag:
Msv:b, Placeringen blev första plats eftersom jag var den enda som gick dubbelnolla!! ^^
Så dom här priserna kom jag hem med:
fyra rosetter(2gulblåa,1blå,1grön) tre täcken,två globen gehäng(ett till och jag har kvalat in till globen)
Kan man bli mer nöjd? nä skulle inte tro det. går med ett leende som bara öronen tar emot i än idag.
ÄLSKAR TEA HON ÄR BARA BÄST!

Tre täcken saknas :)(lite dålig kvalite(mobil kamera)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0