bättre sent än aldrig!

Hej, nu har jag vilat upp min efter den här trevliga helgen.
Vi åkte ner i torsdags kom fram och hittade var hon skulle stå och packade upp lite grejor. sen gick vi till våran husvagn som vi hade hyrt där nere. helt okej!
Sen tog vi det lugnt for och åt på något dåligt och sunkit ställe.
Sen tillbaka till anläggningen, for ut och red lite.
Fredag:
vaknade kunde ta det ganska lugnt hela dagen efter som jag startade sista klassen som var en Msv:b som inte gick så bra. jag var rädd att hon skulle göra som förra året så jag satt och backade så vi fick två rivningar.
sen gick vi och åt nån slags midsommarbuffé jag tyckte inte om något där förutom brödet.
sen var det dags för femkamp. ganska kul.
men jag var ju så himmla trött.
så efter det gick jag och amanda som vi har haft med oss hela helgen, världensbästaskötare bland annat. och la oss och sov men vaknade en gång i timmen av att "grannarna" spelade på en ostämd gitarr och sjöng allsång.DRYYGT.
som tur var så började tävlingarna inte för en tolv.
jag tävlade en L:a som för klass till msv:a och gick dubbelnolla och kom fyra. :)
sen var det dags för msv:an och det kändes verkligen verkligen jättebra hon var jätte fin, vi fick bara ett litet pet. men hon var jätteduktig så vi kom precis utanför placering. synd synd. men vi kände oss som ett par vinnare!!!!
sen på kvällen så tog vi det lugnt spelade lite kort grillade med dom andra från umeå/vännäs riktigt mysigt faktiskt.
På söndagen så hoppade som vanligt den sista klassen som var en Msv:b som var ridsportponnycup och det gick väll okej tills hon blev trött och började dra så vi kom lite kort in i en kombination och fick långt ut och petade därför b hindret men det kändes ändå helt okej. nu måste jag testa lite nya bett igen.
och ladda om inför Nmet :D ha de gött. puss // Jacqueline Dinewald


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0