Underbar dag!

Hej hej, idag  har det varit en RIKTIG lov dag, så sjukt skönt!
Blev väckt vid nio och tittade ut och blev helt lycklig av all snö som fallit ner :D Sen åt jag lite frukost och sen blev det stallet och släppte ut hästarna i den nyfallna snön :D
Sen gjorde vi oss iordning och for in till stan och shoppade lite julklappar!
Kom hem vid fyra och gjorde tacos RIKTIGT gott! Sen gick jag och cassandra ut till stallet och gjorde klart allt och red mira och tea!
Cassandra red Mira och det gick SJUKT bra, det förvånade mig inte hon är riktigt duktig på att rida så det känns så himla bra att hon ska hjälpa mig, Mira såg riktigt nöjd och stadig ut, men galoppen är ju ett projekt, men det är löser vi, lite mer muskler så kommer det gå så sjukt bra!
För mig gick det också bra, tea tyckte det var riktigt roligt att få fara ut och busa, tog hackamoret vilket nog var lite fel val haha, hon blir så jobbig och hänger sig i handen när jag rider på det med nån annan, men jag fick sitta med hög hand och mycke skänkel så gick det väll bra ändå!
Vi red i ca 40 min på vägarna lite överallt. :)
Är så hiimla glad att ha cassandra i stallet igen har saknat det så oerhört mycket! Puss på henne!

Nu är mormor här och vi har fikat lite och snart kommer gulliga Evelina, saknat henne massa!

Nä hörrni nu ska jag vara lite social här, vi hörs sen! och glöm inte att ställa frågor! :)
Ha det bra! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Älskar den här bilden det är så sjukt mycket känslor i den <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är cassandra? :)

2008-12-22 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0