Tisdag, dagarna närmar sig jullovet och det känns bäst!

Hej, är hos pappa och ska precis gå och sova! :)
Dagen har varit bra, red tea och det gick bara bra!
Idag har jag varit hos tandläkaren som jag helt höll på att glömma, lagade ett hål, Huvva!
Haha vilka gulliga kommentarer jag får av er, ja för det första sitt inte och jämför er, visst det är jättebra att ha en idol eller någon man ser upp till, men jämför dig inte, du är unik på ditt sätt och du och din häst är bra på vissa saker som säkert jag och tea inte är det! men det är jättekul med såna kommentarer för jag har en väldigt fin ponny det har jag :)
sen det där med hur man får bjudning framåt det år så himla olika från häst till häst! jag skulle uppskatta om du skrev lite mer om hur din häst är, och varför den inte svara framåt och i vilka lägen osv.
Sen undrade nån om vart tea kommer ifrån och vad hon gjort tidigare, nu tänker jag vara så taskig att ni får vänta tills att få veta det imorgon!
Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge kom ihåg det!
Som vanligt är det bara att tycka till och fråga på! och glöm inte att skaffa en användare på blogkoll.se det är så himla enkelt och bra, kolla på min länk i högraspalten så hittar ni enkelt till sidan!

nä hörrni jag har ett musikprov imorgon som jag borde läsa på till, men vi hörs imorgon! lovar ett lite roligare inlägg då. puss och kram! seeeeeeya!//
J.D


En bild på mig och på gulliga amanda i sthlm, jag står såklart och gömmer mig bakom min halsduk hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0