Teas dolda talang

Jag visste ju att den finns där, dressyr talangen, tänk om hon kunde plocka fram den då jag sitter på henne och inte när hon busar i hagen haha. Ni skulle ha sätt steget huvva det var så jag rös!
Kul att systern min komenterar flitigt från thailand och ja ni verkar ha det riktigt skönt!
Klart att du ska börjar rida igen, och det är faktiskt mysigt att rida i vintern. massa kläder och snön som knarrar under hovarna. :)
Det kommer bli jättebra när du kommer hem så du får rida på dom som står i stallet. Du är alldelens för duktig för att inte rida. Och själv har man ju växt om dig. så du är då inte förlång haha!
Idag har jag slappat och inte gjort något som jag borde. sitter och väntar på att få hjälp att ta in hästarna, sen blir det att rida mira och tea ikväll, båda busarna står på halm just nu och jag tycker det ser så himla mysigt ut! :)
Nä hörrni nu måste jag gå. men vi hörs sen ikväll då jag kommer in från stallet. typ vid tio! Ha så trevligt så länge!seeeya!//
J.D


Här får ni en bild på min lilla pris hörna, dock syns inga pokaler och placketter för dom sitter i stallet :)
vad säger ni? borde jag sätta upp fler linor kanske. just nu håller alla på att ramla ner.

Kommentarer
Postat av: Maja

shiit!

du är sjukt duktig! :D

2008-12-07 @ 20:07:45
URL: http://majalaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du fick välja en favorit låt att rida en tävling till, vilken?

2008-12-07 @ 23:22:36
Postat av: Anonym

jäklar, hur många rosetter är det? :)



Kan inte du skriva lite tips i din blogg snart? ;D!!



kram ..

2008-12-08 @ 12:05:15
Postat av: casserbasser

hello its me again;) tankte bara saga att eric lagger upp nagra bilder nu pa fejjan sa ni kan ju kika lite daaaar! kul att du svarar iaf J men jag ar lite besviken pa mamma/peder som inte skriver nagot till mig.. hursomhelst sa ar vi ju pa ko chang nu o bor pa ett asflott hotell. det kostar typ nastan 500 kr/natten men det ar vi faktiskt varda. imorn ska vi bo i bungalow igen o bli annu mer uppatna av myggen FYFAN vad myggbett jag har det ar helt sinnessjukt! fult ar det ocksa... men nu har jag kopt en bra spray, vad jag hort iaf. jaja men nu ska jag klicka vidare saknar ju er o det vet ni ju o skulle uppskatta om du kunde kolla in pappas mejl! annars halsa hononm allt gott. alskar er. PS. jo du har fatt skitalangt har;) hihi! o mitt har blivit ljusare!! inte sa konstigt kanske.. PUSS ds.

2008-12-08 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0