Sthlm osv.

Hej hej, har inte skrivit något på ett tag nu eftersom internetet på vandrarhemet var hur segt som helst. hur som helst har vi haft sjukt kul och allt var bäst, eller jag är så himla sur för att vi var tvugna och åka så tidigt missade det som jag mest av allt ville se: kändiskhoppningen, utklädningshoppningen och dressyren, Jan brink och Briar hade tydligen gjort världen bäst ritt och det hade varit folk som ställt sig upp och börjat applådera itakt med musiken och jag ryser bara av att tänka på hur det kan ha varit att vara där.

Såklart shoppade jag en del saker, fast det enda i som jag hittade på mässan var tre shabrak, haha ja jag är shabrak fanatiker, älskar att köpa det, nästan bättre än att köa kläder till sig själv! på ett av shabraken broderade jag som sagt in mitt namn! (bild kommer sen)
ja vad men kan man säga, John Whitikers häst som han har nu är GRYM! och den är så jävla söt, en skäck och jag tycker det så himla cool, det är inte ofta man ser en skäck på så hög höjd!

Nu sitter jag på peders jobb och väntar på att vi ska hämta lillebror! jag tyckte att jag hörde att vi skulle äta en tre rätters hemma idag ^^

Som ni kanske sett har min syster kommenterat flitigt om hur hon har det i thailand och ibland vet jag inte vad hon svamlar om, som det här t.ex
"hej hej lingonpastej! GUUUD vad kul att du ska fa trana for honom det ar ju helt sjukt!!!:D nar kommer han forresten och hur ofta ska han komma? Ar det istallet for majsan typ? "
Jag har ingen aning om vilken tränare hon menar? vad har jag missat? hahah, nu får du allt föklara systern min :) saknar er jättemycket! KOM HEM

Ja ibland är ödet bra, min hovslagare skulle ju till thailand i två månader ni kanske såg hur upprörd jag var över det tidigare, men eftersom det är så oroligt där så tog han sig inte längre än arlanda så han fick vända hem. Så nu är tea nyskodd och fin med sulor och brodd :D
Jag tänkte på det igår alltså hur glad jag är över att snösulorna finns, för några år sen så fick man ju rida med en hovkrats i fickan och hoppa av varannan minut och kratsa hur dom höga styltorna i hovarna, SÅ TACK för att dom finns!!!!!

Nä nu ska jag nog åka, vi hörs ikväll kanske! Ska börja rida tea imorgon :D :D :D
Ha det bra!seeeya!//
J.D
Att den är snygg? och inte nog med det, den är grym på att hoppa.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-02 @ 12:37:43
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: cassandra

men halla vada! fast jag kanske inte fick saga nagot.. jag vet inte skitsamma fraga mamma!! vet du vad jag fick rysningar bara av att tanka pa den dar ritten.. gud vad jag hade velat se den!!!!!!!!!!!!!!!!!! happ happ nu ar iaf flygplatserna oppnade igen sa nu ar det lugnt har. ikvall ska vi aka buss till rayong o sen ut till on ko chang;) mhm aha det ska bli fett skooooont! kul att du borjat rida igen jag blir himla sugen pa att gora det nar jag laser pa din blogg faktiskt helt arligt! om tva dagar kommer linn o fredrik hit, det ska bli skitarooligt! horde igar med peder att z ar magsjuk:( ge han en slangpuss fran mig!! hmm vet inte om jag har sa mkt mer att saga faktiskt... jo juste jag skulle beratta en sak for peder igar men pengarna holl pa att ta slut sa jag hann inte riktigt men iallafall. typ i lordags sa holl jag pa att gora mig iordning vi skulle val ut o ata eller nagot jag vet inte, men da iaf sa horde jag en hund som gnallde eller typ grat lat det som? ja o den holl pa hur lange som h helst o jag fick typ panik sa jag stoppade in horlurarna i oronen o lyssnade pa min ipod, sen intalade jag mig sjalv att den typ holl pa att foda valpar eller nagot att den hade ont pga av det, MEN da nagra dagar efterat sa kom grannen over o berattade att han hittat en av hans hundar i skogen brevid huset dar vi bor, o den var DOD! jag horde alltsa nar den holl pa do o jag gjorde ingenting:(:(:(:(:( usch vad hemskt det var....... jaja men hoppas ni har det jattebra dar hemma tankte ringa ikvall!! puss o kram alskar er

2008-12-03 @ 07:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0