Oplanerad middag!

Hej, förlåt men jag hamnade på en middag jag inte visste vi skulle på!
Men trevligt var det! hos mormor och mammas två halv bröder och halv syster, och massa fler!

Nu sitter jag här och hade tänkt ge en massa tips, men alla kanske ligger och sover nu? kanske ska spara det till imorgon då!?

Fick en fråga om hur det går med fiffi. Ja vad ska man säga, det blev som så att vi sålde ur oss ur våran del, vilken sved oerhört i våra ögon, hon har verkligen haft en stor betydelse i vårat stall, men då vi insåg att vi inte hade dom hovslagarna och veterinärerna som behövs så gav vi upp. Så nu är det en tjej i skåne som heter olivia som har henne, och ja fiffi blir väll både bättre och sämre,  men dom har haft lite problem med en veterinär som varit sjuk och borta och sen har gipset på hovet suttit åt för hårt så hon blivit halt pga av det.
Nu var det faktiskt ett tag sen jag pratade med Olivia, men jag håller hela tiden kontakten för att hålla mig så uppdaterad som möjligt. tror dom skulle ha varit inne med henne i torsdags faktiskt. Så fort jag får tillfället ska jag höra med henne hur det går och sen kan jag skriva det i bloggen!

Va trevligt att ni frågar, det gör mig verkligen glad! Och ja ibland glömer jag som ni ser att berätta saker så det är bara att fråga på! :)

Idag har vi hämtat 60 eller 70 balar hö, oj säger jag bara vad jobbigt det var! Fick även med någar balar halm, så jag slängde in lite åt teabus, hon gillar att stå på halm faktiskt :)

Imorgon blir det att gå upp i tid och börja i stallet för sen måste jag skriva en englska uppsatas och sen  på kvällen kanske jag far till pappa! :) Men vi hörs imorgon på dagen då så ska jag slänga in lite tips som kan hjälpa att hitta motivatioenen osv! men mer om det imorgon! hörs då! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Efter middagen idag. :)
Att jag börjar få långt hår?


Kommentarer
Postat av: cassandra

hej hopp lingonkorv! vi hittade internet har pa on iallafall;) har har vi det varmt o vi har solat o eric har brant sig sa han ser ut som en tomat pa ryggen o de e inge lite!!!! idag har vi iaf paddlat kajak helt SJUKT langt, fran den har on Ko Mak till en o som heter Ko Rayang oj sager jag bara.. det tog typ 30-40 min o paddla cool sa nu har jag ont i stjarten o kanske snart i armarna.. vi bor i en bungalow for 350 bath = 70 kr typ. det ar hal in till den och pa kvallarna kryper det FULLT med roda myror pa toaletten,... men det ar fint utanfor o det har ju huvudsaken! imorgn ska vi aka speedboat tillbaka till ko chang o hanga dar... tankte bara saga som jag sagt till eric typ 1000 ganger att jag nog aldrig varit sa sugen pa att rida som ajg ar nu... fast vem vet nar jag kommer hem o far kanna pa vadret:P haaaha..... forresten sa vill jag veta pappas email jag fick den innan vi for men jag har glomt bort den!!=( saknar er bamsemiljonermegasuperdupr mycket ska ni veta.. alskar er ocksa i massor! pyuss o kram o eric halsar lika mycket som jag halsar.

2008-12-07 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0