Oj så trött!

Nu längtar jag bara till att få krypa ner under mitt duntäcke och sova!
Idag gjorde jag ett SO-prov som jag skulle ha gjort för längesen! fick 22p och 19 var g-gränsen! TUR! :)
Slutade tidigt och tog 14.15 bussen hem, satt och tittade på tv ett tag och sen åt vi en tråkig middag, haha nä men den var enkel och god, korv och makaroner!
Sen gick jag ut till stallet och mockade och fyllde massa massa spån till sötnosarna!
Jag började som vanligt med att rida tea, idag gick det inte lika bra, lite tjafs emellanåt då hon bet fast och inte ville låssa riktigt, och eftersom jag var lite trött idag så hade jag ganska dåligt tålamod ;) haha. Men vi avslutade bra! stod och gjorde samma övning på bron idag med(läs inlägget från igår)
Mira var inte lika sammarbetsvillig och hade mer lust att busa än att jobba haha :) men hon gick  helt okej, igår gick det bättre! men hon var riktigt fin i traven sen i galoppen ville hon rusa iväg. men jag tog igenom problemet och avslutade bra :)

Fick en fråga om hur gammal tea var då vi köpte henne och hur gammal hon är nu!
Tea var runt 11-12 då vi köpte henne och nu är hon 14år :)

Imorgon ska vi tydligen ha volleyboll- turnering, "woho" nooot. haha jag är verkligen så dålig, men men man får väll göra sitt bästa!
Nä nu måste jag verkligen sova, innan jag somnar här på stolen! Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, hoppas på att sluta tidigt så jag kan fara ut i skogen eller på ängarna och rida! men mer om det imorgon! seeeeeya!//
J.D


Idag får ni en bild på min söta hund siri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0