Måndag, sova tidigt?

Hej min sockertoppar, nu var jag precis påväg till sängen men tog en sväng förbi datorn för att uppdatera er lite!
Red Tea, hon var ganska pigg, så det var lite svårt att hitta en bra rytm, jag sammanfattade dagens ridtur för mamma såhär "det kändes som om jag red en shettis" haha så det gick väll inte bäst. men samtidigt så har jag ju precis börjat galoppera igång henne så jag ska väll inte ha så höga krav! :)
Städa Heeeela stallet och piffade till lite, så nu är det julestädat och fint!

Igår kväll/natt var Evelina pettersson här, världens gulligaste du, satt och pratade om allt som händer i världen som vanligt och det är alltid lika uppskattat när du tittar förbi, Hon lämnade även några julklappar vilket genast gav mig lite ångest så vi var tvugna att fara ut och titta efter en till henne! Hon for hem runt ett. :)

Fick en fråga om vem cassandra är, Hon är min näst äldsta syster och min enda hästintresserad syster, hon har själv hållt på med hästar men har de senaste året tagit en paus men jag börjar få henne tillbaka på banan igen :D
Hon är jätteduktig på att rida problemhästar osv. det är hon som ridit till dom flesta av mina ponnysar kan jag ju faktiskt erkänna!Hon tävlar också! Hon är riktigt duktig helt enkelt! i mina länkar på vänstersida så har jag en film då hon hoppar tea och en då hon rider våran gamla c-ponny tysan i dressyr! :)

Nä hörrni nu måste jag sova, jag har morgonutsläppet imorgon och hade tänkt göra bort hästarna på morgonen, sen på kvällen blir det bio med tjejerna på pappas sida! :) mer om det imorgon! ha det bäst! puss och kram! seeeeya!//
J.D



Åh vad jag vill tävla nu!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla fin häst.

2008-12-23 @ 11:30:52
Postat av: Anonym

2008-12-23 @ 15:42:20
Postat av: Elina

Hejhej.

Jag har en liten fråga. Min häst har vilat ett tag nu pga hälta. Och jag såg i ett av dina tidigare inlägg att man ska sätta igång hästen lika länge som den vilat. Min häst har nu vilat i 2,5 veckor! Ska jag då sätta igång han i 2,5 veckor eller mer eller mindre? Sen en till sak. Är det okej att gå ut och gå med hästen om den är så lite halt att det nästan inte syns. Eller ska man bara låta den vila?



tacksam för svar / Elina.

2008-12-23 @ 19:14:47
Postat av: Anonym

fin ponni !:)

vad är mira för nån häst?

är hon din?

2008-12-23 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0