Fredag, stressigt!

Hej å hå, nu är det fredag igen, ikväll ska jag till johanna och därför måste jag skynda mig och göra mig iordning, red båda sötnosarna idag, gick super! men jag skriver mer om det ikväll efter tio då jag kommit hem!
ska svara på en kort fråga jag fick nyss, "vem är peder?"
Jag har nog nämnt det i tidigare inlägg, han är min låtsaspappa/plastpappa/styvpappa och ja nu vad dom allt kan kallas hahah nä men så är det och han är väldigt bra och skjutsar överallt och ställer alltid upp till 100% en dröm styvpappa kortsagt! :)

Nä hörrni nu måste jag rusa, men vi hörs efter tio, ha en trevligt kväll! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Älskar den här bilden!!
första gången vi hoppade en vattengrav tillsammans, första gången för hon och första gången för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0