Fredag, lite ledigt och mysigt!

Idag fick hästarna vila, kände verkligen inte för att fara ut i det här vädret!
Tog in hästarna realtivt tidigt och det snöade ju så himla mycket, och dom var nästan blöt igenom, täckade om dom med tjocka innetäcken och gav dom maten!
Nu har vi suttit och tittat på idol, och jag har kommit fram till att det borde bli alice som vinner, jag tycker det! men vem vet, det brukar ju gå bäst för tvåan inte sant? :)
Imorgon blir det att gå upp tidigt och fixa hästarna sen blir det stan med mamma(myyys), och sen på kvällen får vi se om jag far på en premiär på en snowboard film (syrrans pojkvän är med i den) eller om jag och signe bara chillar! det får vi se imorgon! :)

Volleybollturneringen idag gick inte så bra kan man väll säga, hehe, vi förlorade, haha! men vi hade kul och det är det som räknas eller hur!? (:

jag vill påminna er om att ni kan fråga vad ni vill och när ni vill, och är det något jag glömt att svara på eller något ni vill att jag ska förklara tydligare så är det bara att skriva det! tycker det är så kul när jag får lite frågor! även om ni vill tipsa MIG om något så går det alldelens upperligt bra! :) så fråga och skriv på! ^^



Nä nu ska jag gå upp från källaren och vara lite social! men vi hörs sen! puss och kram!seeeeeya!//
J.D


Mirapira, i hopp om att få ännu en hink med mat! haha

Kan man hitta nått sötare?

Tea var helt uppslukad av sitt kvällsfoder att hon inte hade tid alls för fotografering, det fick bli en mat pose! hihhi

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför rider du mira? vill inte hennes ägare ha kvar henne?

2008-12-13 @ 12:49:02
Postat av: cassandra

hej HEJ hej!! sakanr allt dar hemma sa jag spricker.... nu ar vi iaf i kaeng khro o ska sova hemma hos nan kitty imorgon aker vi tillbaka till korat o ska vara dar i nagon dag o sen till bangkok o sen HEM!!!!!!! ni vet val att jag kommer bo i djaknebole nar jag kommer hem! eric kommer anda bo i backen :P puss o alskar er.

2008-12-13 @ 14:46:59
Postat av: Anonym

vad händer med bella?xD

2008-12-14 @ 16:41:24
Postat av: Anonym

hur blir man av med hoppa högt rädslan

2008-12-14 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0