Kom hem fiffi<3



Idag vill jag ha hem denna dam! tänk om hon inte hade fått det där konstiga i sin vänstra hov, för nu är hovbensfrakturen borta i hennes högra hov, så om det inte hade varit för det konstiga i vänstra hoven hade vi kunnat börja sätta igång henne nu!
men men.
Idag ska jag fara ut och rida teabus, tror hon har återhämtat sig nu efter kaos resan hem som hon verkat haft!
hon är så himmla fin nu. känns så himmla bra att hon funkar med den nya ridmetoden, och att jag ska ha kvar henne i ett år till<3 skulle dock inte tacka nej till en till ponny!!!! det är så mycke roligare med två ju! aja, jag får väll fortsätta mitt letande! annars är det väll inget annat planerat idag, ska försöka övertala mamma att fara till hippo och titta på storhäst, sen kommer väll evelina förbi som vanligt, det är så kul och trevligt att ha dig här!
Kiara och bella går ju superbra tillsammans i hagen och kan inte vara utan varandra i en sekund, dom är så gulliga!
Släppte tea på betet ett tag igår också! det tyckte hon nog om!
nä, nu ska jag gå och äta lite lunch, sen måste jag faktiskt börja packa ur mina skåp om vi inte far till hippo! kram kram/ J.D
tea på betet igår <3 bella och kiara i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: evelina

jag trivs bra hos er oxå :) känns bara så fånigt :)

vad är det för storhäst du ska kolla på? :) - HÖR AV DIG FÖLJER JAG OCH KIKAR :)



sötunge !

2008-08-10 @ 16:39:40
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0