världens sämsta uppdaterare

Ja då var vi tillbaka igen, färre inlägg än någonsin och om ett tag så firar min blogg TVÅ år? nu är det dags att skärpa sig kanske?

Nåväl allt rullar på som vanligt, jag red faktiskt tea igår, vilket var väldigt längesen. Cassandra(min syster) har ju haft henne i nån vecka nu och ska fortsätta ha henne :)

Samantha mitt lillabustroll gjorde jättebra ifrån sig på träningarna, flög över trekombinationer helt utan några problem och jag och micke kom fram till att träningen gick UTMÄRKT!

nu till en jätterolig sak:
På mitt uppsats i SV nationella fick jag mvg, och vill ni veta vad jag skrev om? Jo hästar precis.
Skrev om min och samanthas debut nere i huddik när vi debuterade 120, jag kände att när jag började skriva att antingen kommer här bli riktigt dåligt eller faktiskt bra, vet att hästar brukar inte vara alla lärares favorit "ämne" att ha med i en uppsats. Men det höll hela vägen ut och det var den resan som gav mig ett mvg, är inte det underbart? :D

På fredag startar vi våran första nationella tävling för iår!!!! vi är supertaggade.


NU måste jag hoppa in i duschen och sen bege mig mot skolan!




psssst, kom just på att flytten också närmar sig, SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0