sundsvall på torsdag!

Åh jag kan knappt vänta, på torsdag åker vi ner på ett tre dagars meeting i sundsvall, jag kommer bara hoppa två dagar.

Fredag: 120
Lördag: 120&130

Både jag och samantha känner oss supertaggade, och det känns bra att debutera sista dagen för hon brukar oftast gå bättre ju fler klasser hon går.

Skulle typ kunna börja packa nu, för visst vet ni det? att jag ääälskar att packa, det är får mig verkligen att tagga till, man ska välja shabrak och putsa och göra fint.
Sen när man kommer hem och måste packa upp är nog det värsta, alla grejor är skitiga man har varit trött och tryck in allt och det brukar oftast ta nån dag innan jag orkar packa upp allt igen :P

Jaja nu är det färdig babblat, men som ni ser, jag är verkligen jättetaggad :)

Nu blir det stallet och det blir ett morgon-ridpass idag, riktigt mysigt ska det bli för det är verkligen jättebra väder, klarblå himmel och sol!


Här är en bild från när jag tävlat tea på samma förening som vi ska till nu, fast nu är det ju inomhus :)
Kom bara på att när jag tävlade den här tävlingen med tea så hade jag jättehög feber och var helt slut.
Vi hade också med oss min ungponny fiffi, det var hennes första meeting i hela hennes liv och det första hon gjorde när vi kom fram var att lägga sig ner och sova, typiskt henne. man kan då verkligen säga att hon är rätt så cool av sig :)
Btw; kolla så underbart, då behövde man inte ha väst på sig. (Så det var nått år sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0