Dålig uppdatering, träning imorgon!

Oj nu har det varit fullt upp i skolan och hemma och det har väll märkts en hel del på bloggen, den har verkligen stått stilla i några dagar.

Imorgon är det micke shultz träning och på lördag med! sen nästa helg är det dags för årets första nationella tävling :)

Dom senaste tre dagarna har jag haft sällskap i stallet av min storasyster cassandra, det har varit så trevligt att ha någon där ute, hon har ridit tea :)
Hon är verkligen superduktig och har dubbelt så mycket tålamod som mig så det är bra att hon får rida mina hästar ibland, det är hon som kommer få rida tea nu för det mesta då jag känner att jag vill fokusera så mycket som möjligt på storhäst.

Nä hörreni nu ska jag ut och skritta samantha en sväng, hon får bara ta det lugnt idag. det snöar igen.,.,..jättemycket... ÄR SÅ LESS PÅ SNÖ skulle göra nästan vad som helst bara för att det ska försvinna. NU RÄCKER DET!!!




Kommentarer
Postat av: Carina

Här nere har vi vår! Hästarna går nakna och jag hade bara t-shirt i morse när jag släppte ut dom! Perfekt underlag är det ute också... Gud va taskig jag är som skriver om detta, men jag kan inte låta bli... Förlåt! :) Kram/Carina

2010-03-26 @ 09:39:03
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga vad/hur mycket ni vill :)



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/march/fragestund.html

2010-03-26 @ 11:16:09
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0