träningsdag 2 avklarad

Då var sista träningsdagen riden.

Dagens träning hoppade vi en bana med hinder som stod på lite kluriga sätt osv, Samantha var inte lika fin idag, men hon var nog lite mör sen dagen innan, Men jag red inte heller så bra, så även jag var lite mör i kroppen.

Men som micke sa till mig så ska jag fokusera på det som gått bra i helgen, och sen dom där små sakerna som dök upp ska jag bara tänka bort för alla är lite ringrostiga i början, Men han sa att han tyckte jag red mycket bra, och att jag har en otroligt bra känsla och position. så det var riktigt kul han berömde oss jättemycket och det behövdes verkligen!  Så nu ska jag bara se till att slappna av och rida som jag gjorde mestadels av träningen då jag inte blev nervös.

Tyvärr så hade kamera slut på batterier idag så det blev inget filmat :(

Men ni får kika på filmerna i förra inlägget istället :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände idag som inte gick så bra???? Vägrade hon nånting???? dET vore bra om du kunde ta upp det i nästa inlägg om vad som inte gick bra... även om det kanske inte var så jättekul för dig så kan du tänka på att det kan bara bra för andra att höra, för om en så duktig tjej rider en häst som vägrar nån gång eller så så känns det helt okej inte världens undergång om det skulle hända vi "vanliga" nån gång:D:D hihih! hoppas du förstår vad ja menar. hoppas du kan ta upp det! Väntar spänt ikväll:D:D Tack för en shitbra blogg!!!! Man får insperation......:*

2010-01-23 @ 18:42:04
Postat av: Maria

Vad hände? Hon såg snygg ut som fasen alltså på förra filmerna:P

2010-01-23 @ 18:45:15
Postat av: Anonym

Håller med Den som skrev överst, det vore kul om du kunde ta upp det och varför det inte gick så bra?



Sen undrar jag en till sak, S skulle säkert bli en jättebra mamma ska hon få bli de sen?? Och hur gammal är du? :0)

2010-01-24 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0