tråkigt

Hej på er, såg nyss proppen för hamres tävling, och dit blir det då inte att åka :( fanns ingen klass som passade oss. riktigt riktigt tråkigt.

Varför har dom årets första tävling som en elit tävling, med  bara klasser från 135 och uppåt? dåligt tycker då jag.

så när första tävlingen blir vet jag inte riktigt än, det blir nog hemma tävlingen. som känns HUNDRA år bort.

Tur att det i alla fall är en micke shultz träning innan :)

Nä nu ska jag ut och rida! ha det bäst, puss och kram, seeeya//
J.D


Finaste!!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström - Bli veckan blogg!

Gud vad tråkigt :(

2010-01-05 @ 11:50:24
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag såg också proppen idag, jättesynd att det inte var någon klass för dig.... :( Men du ska se att det bara smäller till så är det mars och du får tävla! :D

2010-01-05 @ 12:39:44
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0