visste ni att....

Visste ni att då man känner sig törstig så är det redan "föresent" att dricka vatten, man ska dricka vatten regelbundet så man aldrig behöver känna den där törstiga känslan. Det mår kroppen bäst utav!
Det fick jag lära mig på en kost och hälsa föreläsning som vi var på för några år sen :)

Fick en fråga om vad jag valde nu, och såhär blev det:

Förstahandsval: Val på annan ort, ska prata med min mamma ikväll eftersom jag inte hunnit göra det då hon jobbat natt inatt, sen får vi se om det blir att jag går och pratar med min syo och ser vad hon säger det beror helt på vad jag och mamma kommer fram till ikväll.

Andrahandsval: Yrkesgymnasiet, Häst.
Tredjehandsval: Umeå praktiska gymasie, Häst.

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Hehe ja det visste jag faktiskt, min mamma tjatar alltid om det på sommaren, haha xD

2010-02-02 @ 18:22:58
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Frida

Du valde bort Fporslunda, Av vilken anledning? Jag gissar att du gjorde det medvetet iaf... :)

2010-02-02 @ 18:27:11
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0