klokare eller oklokare?

Hela min dag från klockan ett har spenderats på hippo, kom nyss hem.

Har en hel del saker att skriva om, men nu måste jag verkligen sova, ställer larmet på 06.00 och ska hoppa upp och göra mig iordning för en skoldag som jag verkligen inte känner för att åka på, men måste man så måste man.
Har verkligen noll motivation i skolan just nu, drömmer mig bort om ett stalljobb någonstans utomlands....
Nä nu är det bäst att man sover innan tankarna tar helt över i mitt huvud!
Puss och kram, hoppas ni haft en bra tisdag :)

Skriver mer imorgon om hur det gick att hoppa tea har lite andra saker att berätta me.


Finaste samantha idag i det superfina vädret :)
Nu är det -25 grader här hemma, blir nog ingen hage för min små bäbisar imorgon heller, herregud tur att dom rids, annars hade dom krypit ur skinnet.
Hoppas på lite varmare imorgon, men det kan man väll glömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0