Fullt upp

Hej på er!

Hemma idag, kände att jag behövde ladda batterierna och ta nya tag.
Gymnasiet är för mig fortfarande en gåta.

Lite kul var det ju attt se att så många trodde jag var äldre, men så äre inte, 16år :) (fyllde ju år i januari)

Idag ska jag bara va hemma och pyssla om hästarna, ska mocka fodra och vattnaoch sen spåna åt alla tre och sen ska både samantha och tea få sig en motionsrunda.
Funderar på att rida samma runda med båda där dom ska få jobba lite i djupsnö, ska nog fundera på det, tea brukar nämligen ha en tendens till att trampa sig då man rider i djupsnö.

Nä hörreni nu är det bäst att jag sätter igång om jag ska bli klar nån gång :P

Puss och kram, seeeya//
J,D


Kommentarer
Postat av: Victoria

ridning i djupsnö är nästan det bästa som finns! :)

2010-02-02 @ 12:44:23
URL: http://victoriastraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad valde du för gymnasium då??

2010-02-02 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0