suck...

Gick nyss in på gävles hemsida och kikade lite när jag fick se att tävlingen är fullbokad, det är jättekul ju, men pga det stora startfältet så kommer dom flytta 120 till torsdan....
vilket det då kommer se ut såhär för mig:

Torsdag: 120
Fredag: 130
Lördag: 120(laget)

Att hoppa en klass per dag känns lite fånigt... och hon går oftast bättre dom dagarna hon får gå två. Så jag funderar på om jag i innan lagklassen ska efteranmäla mig i 120 och bara hoppa grunden så att vi har en runda i kroppen innan.

Och då skulle det istället se ut såhär:
Torsdag:120
Fredag: 130
Lördag: 120, 120(laget)
hm... det blir nått att fundera på.

Det roliga med det här är att vi kommer behöva åka redan på onsdag(om en vecka) här hemifrån.

Sen en fråga till er där ute! Här ni varit på gävleryttarsällskap någon gång? skulle jättegärna vilja veta hur dom gör med framhoppning då det bara såg ut på skissen som att dom hade ett ridhus?

Kommentarer
Postat av: johanna

framhoppningen är ute :)

2010-04-07 @ 11:55:01
Postat av: Therese

Den har de ute. Lycka till :D

2010-04-07 @ 14:12:41
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/
Postat av: jenny

Säger som de andra, utomhus blir det. Lycka till

2010-04-08 @ 17:43:13
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0