roadshow

Hej på er!
Ska precis springa ut och mocka och göra klart i stallet för klockan sex ska vi vara på den där föreläsningen som åker runt som en roadshow i svergie tror den hette nånting i stil med framgångsrikryttare. :)

Såg även att dom kommer dela ut pris i dom två katergorierna som jag är nominerad i;
*årets nykomling
*årets hästekipage

Vet inte hur stor chans jag har, med tanke på vilka fler som är nominerade men det ska bli kul att se! :)

Nu har jag funderat lite och jag tror att nu börjar det dra ihop sig för mig att börja träna igen, inte nu i helgen men nästa helg så flyttar vi ju och då kommer jag definitivt börja träna, speciellt om vi får uppstallning där vi tänk för då kan jag använda den sträckan att jogga/springa på :)

nä nu måste jag rusa, men kolla i förra inlägget så har ni lite bilder från tävlingen i gävle :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lämna ut märken på sadelgjord och magplatta som du använder? Vill även veta vad du har gör säkerhetsvästxd

2010-04-21 @ 23:22:05
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lämna ut märken på sadelgjord och magplatta som du använder? Vill även veta vad du har gör säkerhetsvästxd

2010-04-21 @ 23:22:20
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lämna ut märken på sadelgjord och magplatta som du använder? Vill även veta vad du har gör säkerhetsvästxd

2010-04-21 @ 23:22:33
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna lämna ut märken på sadelgjord och magplatta som du använder? Vill även veta vad du har gör säkerhetsvästxd

2010-04-21 @ 23:22:45
Postat av: Anonym

OJ var lite fel! xp Men vore grejt om du kunde göra de!!!

2010-04-21 @ 23:23:12
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Nu får du uppdatera! ;P Vill ju veta om du fick något pris?! :)

2010-04-22 @ 17:34:34
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0