härligt

Ja igår for jag och cassandra ut på en härlig skogsrunda, och nu såhär lägligt en vecka innan vi flyttar så hittade vi en jättejättebra väg i skogen. låg och rullade på i galopp och samantha var otroligt fin och stadig i formen.

Sen när vi kommit en bra bit ut i skogen så ser vi världens största älgspår, och givetvis drabbas både jag och cassandra av panik eftersom dom såg väldigt färska ut, så vi vände om och började galoppera därifrån och jag tror hästarna kände av våran panik så vi fick knappt stopp på dom haha, jag höll på att ramla av för att jag skrattade så mycket.

Idag får vi se vad vi hittar på cassandra ville rida i ridhuset ikväll så vi kanske drar in en sväng.

Imorgon så börjar jag inte fören halv ett, men jag tänkte ändå passa på att kliva upp tidigt och rida och göra bort det på morgonen :)

Ja hörreni, nu är det riktigt nära med flytten, men vart hästarna ska stå är inte 100% säkert ännu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shakk3 vad har du för märken på jordarna?

2010-04-25 @ 21:43:26
Postat av: Johanna

Glömde ni plocka bort hindren i söndags? =

2010-04-26 @ 18:33:07
Postat av: elvira

SAKNAR DIG SNUTTAN!

2010-04-27 @ 09:44:18
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0