Dag 1

Ja vilken skitdag helt enkelt, nä nu ska jag inte gräva ner mig helt, men världens flyt fick vi ju inte.

En sak som jag märkt är att jag helt klart inte är van vid såhär stora startfält och planeringen sattes då i skiten.
tog ut henne på tok för tidigt.

Väl inne på banan så gick det inte bra, ettan var perfekt tvåan också bra, trean hanmande hon i botten och sen fyran kom vi bra på men hon rev och då blev jag förbannad och ofokuserad och sen var det 5 galoppsprång till 5A och då hann jag inte komma till ridning så vi fick lägga en volt och sen resten kravlade vi oss över. kändes inte bra, och vi fick dessutom ett tidsfel.

Imorgon ska jag byta bett till det vanliga tredelade, kände att hon inte ville ta tag i så mycket själv som hon brukar göra så jag tror det kommer bli perfekt.

red henne ikväll en sväng för att känna lite hur det kändes och då kändes hon jättefin!

Så nu är de nya tag till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kan inte alltid gå bra. Bättre lycka nästa gång! :D

2010-04-16 @ 23:08:29
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0