Sitter och grubblar

Ja nu ska jag skriva ihop ett litet brev om mig själv som jag ska skicka ut till dom/den praktikplatsen jag har tänkt söka, den ligger inte i umeå och det krävs att jag skriver om mina erfarenheter och vilket nivå jag ligger på hästmässigt då det är en praktikplats i ett stall, vilket har jag inte tänkt avslöja än.
Så hjälp? vad ska man skriva? skrivit ihop ett nyss, tyckte inte det blev så jättebra så det blir nog att vända blad och skriva nytt. Har ni  några tips och idéer på vad jag ska skriva så kommentera!!!

Skulle bli jätteglad om så många som möjligt hjälpte mig!

Kram. seeeeya!//
J.D


På dom här två bilderna ser ni en ny grej som samantha gör, först står hon och leker med bettet med huvudet lite mer indraget och sen tar hon tag i det och ser såhär jättesöt ut! 


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

skriv om:

tränare du ridit för, stall/ridskolor du ridit på, om du har/haft egen häst/foderhäst, tävlingsresultat, hur du arbetar i stall/med hästar, hur du är som person, erfarenheter (har något speciellt hänt inom hästvärlden då du varit med t.ex avramling då någon skadades allvarligt eller något liknande), olika hästar du har hanterat (temprament osv) och övrigt om dig.

2009-09-09 @ 14:41:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: joelle

haha exakt så gör en av mina hästar med :)

2009-09-09 @ 20:48:14
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: joelle

haha exakt så gör en av mina hästar med :)

2009-09-09 @ 20:50:26
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Lamia

Jag vill veta vaaaaar! Cassie kanske har berättat att jag ska till belgien och jobba hos Ludo, då jag skrev dit så skrev jag bara lite snabb fakta om mig, vilka typer av hästar jag har vana av, hur mycket jag är i stallet och att vi har stall på gården, vad jag tävlat, vad jag har för hästar osv :)

2009-09-11 @ 16:26:21
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0