Min praktikplats

Då börjar det se ljusare ut igen, mamma är nere i skåne hos carina och givetvis har dom en massa kontakter så dom har tydligen hittat min praktikplats vilket ja kan säga låter mer än lovande!

Idag gick samantha ett lättare pass på vägarna, det hade hunnit bli mörkt eftersom jag slutade fyra idag, så då fick hon ridas lite på vägarna.

Imorgon så blir det nog lite mer lydnadsövningar :)

Mer om det här med praktikplatsen kommer senare då mamma fått veta lite mer, så det blir spännande!

Nu ska jag titta lite på tv och sen sova, börjar inte fören halv tolv imorgon så då tänkte jag hinna ut till stallet en snabbis innan!

Puss och kram, seeeeya!//
J.D


Saknar mira en hel del fakiskt! det är alltid kul att ha något att jobba med, men samtidigt så känns det skönt att ha samantha som man inte behöver jobba igenom varje dag!

Kommentarer
Postat av: maria

gillar din blogg :)

2009-10-02 @ 12:31:01
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0