Lördag

Dagen har varit trevlig.
Först vaknade vi och jag hjälpte carina med morgon utsläppet.

senare underdagen så skrittade vi ner till dagstorp och red i ridhuset där, jag red lilla lingus och kände mig allmänt stor ;) men det gick bra, han är ju nästan som en liten dressyr ponny nu.
I början så lossade jag en hel del i nacken på honom och sen red jag lite för carina, vi avslutade då det gick som bäst då han riktigt hade lossnat i både trav och galopp! han var så duktig så.

Sen nu har jag vi putsat på gul och hennes grejer inför imorgon :)

Åh ni ska bara veta hur underbart det skulle va om jag kunde få ta med mig Samantha hit ner under praoen, för då finns det nämligen tre tävlingar som jag skulle kunna tävla under dom tre helgerna jag är här nere. ÅÅÅH jag vill verkligen.

Nu ska vi titta på tv lite och sen blir det en tidig kväll ikväll då vi ska upp och åka till tävlingen med gul imorgon.

Glöm inte nu alla ni där ute att man ska ställa om klockan inatt, en timme bakåt!! :)

Mobilbloggar imorgon. puss och kram, seeeya!//
J.D



Saknar min lillasötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0