ett riktigt...

0-7aa844ff58efa79b603290623a0cb5d7.png

ett riktigt energiknippe
ja det är väl en kortfattad beskrivning om samantha idag.
härlig inställning och jag testade bettet som vi fick med henne (ett tyngre och lite tjockare tredelat) gick faktiskt riktigt bra så jag tar nog det bettet imorgon.
skrittade ner på ängen efter att jag hade värmt upp med det var så lerigt att hon höll på att gå omkull riktigt obehagligt. Men det gick bra tur nog!
nu står hon i hagen :)
hon var en aningen spänd idag och blåste upp sig en hel del men hon är ju så söt när hon gör det så man sitter bara mest och skrattar!
nä nu ska jag äta lunch och sen blir det stallet igen, blir att smörja och lägga iordning allt inför imorgon :)
hörs sen. Puss.
seeeeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: Sandras Riddagbok

Ja denna lera... Man hade gärna hoppat över "mellanläget" där det är lera eller frusen mark. Sommar och vinter är super men som sagt hade man ur vissa aspekter gärna hoppat hösten!

2009-10-17 @ 20:07:43
URL: http://sandrasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Sandras Riddagbok

Ja denna lera... Man hade gärna hoppat över "mellanläget" där det är lera eller frusen mark. Sommar och vinter är super men som sagt hade man ur vissa aspekter gärna hoppat hösten!

2009-10-17 @ 20:41:49
URL: http://sandrasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0