Uppdatering direkt från theee kittelhoouse

Hej på er, ja var ska man börja, kittel är varmt, glatt, trevligt och varmt igen!
Igår kom vi fram vid åtta och sen började festande för dom flesta!
Vi kom hem från pappas spelning runt ett två och jag var helt slut eftersom jag som alltid hade varit uppe med tuppen morgonen innan!

Imorse vaknade jag och tänkte japp nu ska hästarna ut men insåg sen att nä jag kan faktiskt sova längre, men så mycke längre blev det ändå klev upp runt åtta nio och käkade lite frulle och sen efter det har vi suttit i en backe och solat och tittat på nån skotertävling(ointressant för mig haha) men det var riktigt trevligt!

Nu sitter vi i stugan och ska göra oss redo för afterskiin och sen blir det gooo middag på hotellet!

Kvällen ska vi tillbringa i hotellets pub och titta på när pappas band spelar och så det ska bli trevligt!

Helt djurfritt är det inte här förutom alla äckliga spindlar så bor det en jättefin hund i våran stuga, Nemi, jättegullig och lydig ni ska få en bild på henne sen!

Nä hörrni nu ska ni få gotta er med lite bilder från dagen, och se hur bra vi har det!
Jag hoppas ni hade en bra valborgskväll och sen så hörs vi imorgon! puss och kram och juste hanna hälsar till alla! seeeeeeeeya!//
J.D


Här har ni gulliga Nemi!


Vi tog nyss en sväng förbi hotellet och köpte glass och läsk! här har ni hanna och hennes pojkvän viktor!


Jag och hanna :)


Pappa och ulrika _:)

Kommentarer
Postat av: maja

fina bilder :)

2009-05-02 @ 17:54:45
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: c

guu så brun pappa är då:P

2009-05-02 @ 21:15:23
Postat av: Anonym

diggar din blogg! ;) följer den varje dag men blir lite besviken när man ser fram emot att läsa ett inlägg ifrån dig men sän upptäcker att du inte skrivit :( tråkigt, tråkigt! fortsätt som du gjort innan förutom att du kan försöka blogga oftare :)

2009-05-03 @ 02:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0