Tänk vad välden är liten...

Hej på er, oj vad jag har fått mycke gjort idag, inte en sekund till att vila lite!

Först imorse som ni såg så stressade jag iväg till skolan sen hade vi idrott och SO.
Efter SOn så stod jag och alicia i korridoren och pratade ett tag då våran SO lärare kom förbi och frågade om jag höll på med hästar?
Jag: ja det gör jag :)
Han: jaha... men då kanske du vet.. min kompis nere i enköping är delägare i en jättebra häst, den heter... hm nu kommer jag inte på.
Jag: är den i världsklass eller?
Han: jaa föreslå några som du vet!
(jag föreslog en massa men ingen verkade bekant)
efter många om och men så ringde han upp hans kompis i enköping och det visade sig vara ägaren till saint amour, den svante johansson hoppar, grymt va?

Tänk va världen kan vara liten ibland!

Efterskolan körde jag hem och red mira på planen, hon var rikigt fin i början och sen likadant som igår ville hon inte koncentrera sig mot slutet. funderar på att fara ut i skogen imorgon och bara busa av henne, tror hon kan behöva det!

Amanda red tea och dom hade sett några små rådjur skutta förbi och tea helt cool-lugn bara tittade på dom och fortsatte med det hon skulle göra. så himmla söt hon är!

efter jag hade ridit så fick jag skjuts in till stan och träffade upp några av hippogänget, vi blev bara sex stycken, men det var trevligt ändå! gratis mat och gratis lektid på fortet!
Vi hade det faktiskt trevligt!

Sen kom peder och hämtade mig vid åtta och då gick jag ut i stallet igen och hjälpa amanda med det sista i stallet.

Och nu sitter jag här och ska snart sova, ska upp imorgon och jobba igen, haha jag kommer ju bli stenrik!

Innan skulle jag berättta att jag ska träna för louise haag nu på måndag och tisdag om det inte blivit nån ändring, ska träna med mira hade jag tänkt mig, hon behöver så mycke träning så möjligt! :)

Nä hörreni nu sitter jag nästan och halvsover, imorgon ska jag rida  både mira och tea, och tea ska få hoppa på ängen så amanda får dra med sig kameran dit ner och ta lite nya kort!

Mer om det imorgon, puss och kram, sov sött! seeeeeya!//
J.D


Så himla coolt att världen kan va så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0