Städa och tvätta och packa och och och

Hej på er, just nu håller jag på att städa lite och tvätta tävlings shabraken.
Imorgon åker vi till ö-vik och tävlar, jag har fixat allt med boxen så nu kommer hon få stå på anläggningen vilket känns skönt, eftersom man i vanliga fall brukar få stå en bit bort på travet!

Det kommer kännas riktigt skönt att fara bort ett tag, och förhoppningsvis kan bästa storasyster cassandra rida samantha medans jag är borta.

Idag ska vi åka och kolla på ridstövlar igen, och nu ska vi köpa ett par, som sagt antingen ett par tretorn eller pioneer.
Fick en fråga igår som såg ut såhär:
"Jag fattar inte hur du har råd att köpa ett par nya ridstövlar bara så där, det låter som att du bara kommer på tanken en dag att : jag kanske borde köpa ett par nya ridstövlar, och sen far du bara och köper dom, hur har du råd?!"

haha oj ja jag kan förstå att det tolkas så, men tillsaken hör det att jag faktiskt verkligen behöver ett par, mina älskade ridskor är trasiga och mina cavallo skaft är borta och jag ska tävla i övermorgon(!).
Sen har jag själv absolut inte råd eftersom jag slösar bort mina pengar direkt jag får dom haha, men jag har ju världens bästa mamma och styvpappa som alltid ställer upp och betalar och dom är guldvärda verkligen!

jaja, resten av dagen ser ut såhär:
jag ska både rida s och tea, tea ska jag hoppa lite med och känna lite på henen innan tävlingen, brukar behöva göra så innan tävling, och s ska jag rida lite galoppövningar på :)
Sen ska jag fortsätta tvätta och packa inför helgen!

Så nu är det bara att jag sätter igång, men vi hörs senare! puss och kram, seeeeya!//
J.D


jag älskar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0