Skön dag!

Steg upp imorse åtta och gick ut till stallet och släppte ut hästarna, mockade, fyllde vatten och gjorde iordning kvällsmaten åt hästarna, sen gick jag in och gjorde mig iordning, duschade osv. sen halv tio fick jag skjuts in till stan och hoppade av på peders jobb och gjorde klart svenska arbetet och sen började jag 10.05 på svenskan som var första lektionen så hade vi FEM lärare haha, våran klass ska börja ha pedagoger i klassen eftersom det är så många som ligger efter,
 och jag tror det kommer bli väldigt bra!
Sen hade vi no, och just nu har vi Anti-drog alkohol, doping och tobaks vecka så vi ska i slutet av det här projketet redovisa för ett klass sexor, jag och alice valde ämnet doping, då vi tänkte att vi skulle skriva och berätta om doping inom ridsporten, eftersom vi vet att det är ganska många som håller på med just ridning i den klassen! :)
Så nästa onsdag ska vi på studiebesök på ATG kliniken, trevligt! känns verkligen kul att jobba med något man är intresserad av!
Slutade efter tre och tog bussen ner till stan och mötte upp cassandra och farmor och gick på en fika, riktigt trevligt, fick min fördelsedagspresent, pengar! alltid lika bra att få!

Nu sitter jag hos pappa och tittar på tv, blir nog att sova tidigt ikväll!
Jaja, men nu ska jag se på tv, men vi hörs imorgon! juste sandra hade filmat på träningen igår så hon skulle skicka dom, så snart kommer det fler filmer, men tillsdess ha de så bra, puss och kram! seeeya!// J.D


Titta vilken smart reflex jag gjorde igår ;) haha, flätade svansen och sen satte jag på en reflex :D

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Smart lösning med reflexen, men satt den verkligen kvar? De flesta hsätar jag ´känner hade plckat av den ganska omgående ;)

2009-01-21 @ 18:53:49
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej, tänkte bara säga att det var en smart grej de där med reflexen och sän att min mamma jobbar på atg :P

2009-01-22 @ 19:39:11
Postat av: lina

hihi, vad fyndigt! :)

2009-01-25 @ 12:32:50
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0