Nyår+ Nyårsdagen

Oj så kul vi hade!
Synd bara att mira fick panik när dom började smälla så mamma och peder fick sitta i stallet hela kvällen tills mamma hämtade mig efter tolv och jag fick åka hem och byta av mamam och peder!
Hon stod och slängde med huvudet och försökte hela tiden ta sig ur boxen, tillslut tog jag ut henne och då blev hon lite lugnare och började äta hö i gången, men sen försökte jag ställa in henne igen men då fick hon panik så jag höll ut till efter två nångång och då blev hon lugnare och slängde bara lite mer huvudet när jag släppte in henne igen, så jag släckte och stod och höll koll på henne ett tag innan jag gick in och la mig! 
Sen eftersom stackars mamma blev sjuk igår så fick jag ta hästarna imorse så jag klev upp runt åtta och gick ut och släppte ut dom, sen när jag kom in så gick jag och la mig och sov till HALV TRE! hahah sjukt!
Sen nu har vi ätit tjockismat och jag släppte in hästarna vi sex och mockade, ska ut och rida tea ikväll, mira får vila eftersom hon inte sovit nått inatt, igår for jag ut och bara lullade på i skogen barbacka med båda, rikigt mysigt faktiskt!

Nä nu ska jag stänga ner dator, skriver mer ikväll då jag kommer in! ha det bäst! puss och kram!seeya!//
J.D


Signe och jag igååår! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0