MOTIVATION

Hej alla underbara läsare, ni får mig verkligen att få tillbaka motivationen till att blogg, det är så underbart när man får såna fina kommentarer!
ska ut nu till stallet  och rida nu, har mockat och gjort klart allt!
Den här dagen har varit jättechill, ska berätta mer sen då jag kommer in från stallet!
Juste jag ska tydligen träna för lotta schultz tisdag näst vecka, kul va? :D mer om det senare ikväll runt tio då jag kommer in!
Fick en fråga om vart jag bor, och jag bor i Umeå, fast egentligen en bit utanför, ca två mil i en by som heter djäkneböle!

Ska fota lite ikväll i stallet så ska ni få se hur det ser ut! :)

Ha det bäst! så glöm inte att kolla in ikväll runt tio så¨lovar jag att skriva mer! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Ni får nöja er med en bild på mig och siri så länge! hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0