lycklig

Ibland är jag så smart, haha!
Taggar helgen som bara den!
På fredag drar vi in hästarna på eftermiddagen till hippo och peder lämnar mig där med alla saker, sen far han och jag rider och fixar kväll och allt!(hästarna sover över från fre-sön) Sen kommer pappa och hämtar mig och det bär av hem dit, och vi firar kanske lite i förväg min födelsedag, och sen på morgonen(lördag då jag fyller år) så skjutsar han mig till hippo runt åtta på morgonen och jag gör mig iordning och sen blir det träning WOHO :D :D :D
så himla taggad!

Idag började jag åtta, så himla jobbigt, men jag steg upp tjugo i sju och duschade och kom i tid, duktig va?
Skolan har varit okej, min mobil har fallit i bitar idag, men jag lyckades fixa ihop den på nått vänster!
Slutade ett vilket var gryymt skönt och nu sitter jag på shell och ska snart ta bussen ner till stan och möta ronja och köpa ulrikas födelsedagspresenter, hon fyller ju år imorgon!
sen åker jag hem med peder och cassandra och vi rider och fixar stallet! inte en så dålig dag va?

Nåja nog om detta, vi hörs ikväll! ha det bäst! puss och kram! seeeya!//
J.D




Taggar träningen i helgen, förlåt för att jag bara har gamla bilder, ska bli ändrig på det lovar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej.

har en fråga! vad ska man göra om ens ponny bara vill springa in i galoppen?

2009-01-15 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0