Lördag eftermiddag!

Hello på er, Skriver ett inlägg nu då jag inte vet om jag kommer hinna göra det sen!
Idag vaknade jag tio och åt frukost och la mig och tittade på tv till tolv då jag bytte om och planerade att gå ut till stallet men fastnade här istället.
Så snart ska jag gå ut till stallet och rida bara mira eftersom tea måste vila endag till pga, vaccenationen och stelkramps sprutan så borde hon inte anstränga sig.
Har planerat att jobba mira likadant idag, mycket tempoväxlingar osv.

Sen efter stallet blir det att göra sig iordning och sen stan, Ska träffa elitlaget och vi ska äta och sen gå till megazone och gå på det här fortet som nyss är öppnat, spänannde spännande!
Efter det, det vill säga runt åtta så blir det hamnis med signe och röja på ir releasfest BE THERE!
Efter det blir det att promenera hem med syster till hennes lägenhet och sova över där!

 NI ska komma ihåg att...
...rösta på vilken huva jag ska ha till shabraket(se tidigare inlägg) 
...kommentera massa till imorgon då jag loggar in och berättar om mig röjar kväll och dag!
...Bli medlem på bloglovin.se och börja premunera på min blogg!
...ha en kul lördags eftermiddag/kväll!

HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA HA PÅ MIG IKVÄLL!!!!
Blir nog att sno något av syster, puss på henne! haha.

Men men, vi hörs ikväll eller inatt eller imorgon! tills dess kolla in min kom ihåg lista åt er! puss och kram! seeeya!//
J.D


Finast :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejehj, ska du vara med på februari-tävlingarna som är på Hippo? :)

2009-01-24 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0