ONÖDIGT TEA! :O

Hej, sitter inne och fryser, så himla kallt i vårat hus just nu, fattar inte varför!
Imorse gick jag till skolan från min syster, Sjukt kallt var det!
skolan var helt okej, massa trött och OMOTIVERAD till tusen så jäkla jobbigt, åh.

Efter skolan for jag ner på stan en snabbis, sen hem!
När jag kommer ut i stallet och hämtar in en tea som tappat sin baksko så hittar jag även ett fem cm långt och kanske sju cm brett skrapsår på innersidan av hennes framknä som även var helt uppsvullet. så hon har alltså fajtats i hagen, SUCK.
Ingen lotta träning med henne, varför ska sånt här hända just innan träningen för?
Tur man har mira! red henne idag, gick riktigt bra, hon blev lite övertaggad ett tag, men hellre det än att hon surar ihop, böjde och jobba lite lösgörande, galopperade ganska mycket så hon ska vara fin imorgon :)

Så imorgon blir det lotta shultz träning med Mira :D

Hörde mamma prata med någon kille som bygger hästlastbilar, idag. Så nu närmar det sig en ny! Hoppas det går snabbt orkar verkligen inte vänta längre, våran är ju så sjukt dålig, eftersom det var så kallt igår gick den inte igång då vi skulle in och träna. jäkla skit.
Men nu har peder kopplat in nån kabel så den ska starta imorgon i alla fall!

Hörde att högbo tävlingen bara skulle vara en lokal/reg, SJUKT tråkigt ju. Får se hur vi gör om vi åker, men det lutar mot att det inte blir så! tror lagt kommer klara sig alldelens utmärkt ändå, alla är ju snabba i omhoppningen så!

Nä nu ska jag gå och fika och sen sooova! ha det bäst så hörs vi imorgon om jag hinner slänga in ett inlägg då jag kommer hem från träningen, det kommer blir väldigt sent! men håll ut! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Nu taggar vi träning imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på övningar av olika slags uppskattas. kan du inte ge en liten övning varje dag?:)

2009-02-02 @ 22:37:21
Postat av: anita

Hej

vilken tid tränar ni i morgon? skulle vara kul att komma och se dig och mira. Tråkigt med Tea, det är väl inte Mira som varit inne i hagen igen? Hoppas hon repar sig snabbt.

2009-02-02 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0