Dags för uppdatering!

Hej på er, har inte kunnat skriva ordentligen på några dagar eftersom jag haft så mycke prov och redovisningar!

Ikväll blir det håkan hellström på idun! känner mig lite taggad, men inte så oerhört. men det kommer väll!

Igår och i förrgår har jag joggat tea och bara sett till att inget stått på tok och allt har varit som det ska, och det känns helt underbart nu när hennes tänder är fixade, innan satt jag mest bara och tänkte på hur ont det gjorde för henne eftersom att jag visste att dom var väldigt taggiga. Men nu är det fixat!

Mira har jag jobbat på med som vanligt, och det har bara gått bra, hon känns fin just nu! Tror dom där akupunkturerna var bra för henne!

Nu ska jag stressa ut till stallet, sen bli det snabbt in opch duscha och göra mig iordning!

 

Vi hörs imorgon puss ppå er! seeeya!//

J.D

 

Finaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tips på nån övning som får nån som ryttare iskall? typ sitta still heela tiden?

2009-02-14 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0