Tillbaka, problem med internet!

Hej på er, som ni kanske märkt så har mitt internet varit nerlagt i några dagar, men nu är det tillbaka!
På dom här dagarna har det faktiskt inte hänt så mycket.
I söndags så åkte vi ut till stöcke för att hälsa på elvira när hon tävlade mogge :)
Hon flyttar ju om typ mindre än 10 dagar, helt gaaalet!  en sak är då säkert att jag kommer sakna den tjejen!
Men då kommer jag få ännu ett skäl till att åka ner till skåne ofta :)

S fick gymnastik hoppa lite igår och idag så red jag henne på hacket ut och hade egentligen bara tänkt skritta men då kände jag att det faktiskt var ett tag sen  jag jobbade igenom henne ordentligt så det fick bli ett riktigt jobbpass!
Mycke mjölksyra gav det här passet då jag jobbade mycket med traven och såg till att hon fick jobba och trampa på ordentligt, men hon är alltid lika kul att jobba med då hon är så ivrig och vill så mycket på ett bra sätt!

Nu är jag bara lite snuvig så förkylningen är nästan borta!

Imorgon får jag hämta ut mitt träns från posten ÄNTLIGEEN!! så jag kommer hinna rida med det innna tävlingen!

Tittade nyss på startlistorna inför helgen och jag har jättedåliga start nr, bara längst upp, så jag får se till att rida snabbt :)

Nu väntar sängen, tack för alla kommerntarer, ska svara på dom som undrarde saker, imorgon! puss och kram, seeeya!//
J.D


Saknar mitt lilla sto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0