Nu är det dags att packa och fixa.

Hej på er, nu kom vi just hem efter att ha varit i stan och handlat det sista innan imorgon då vi far så vi slipper göra det imorgon.
Igår så red vi ut en snabbis och busade, riktitgt roligt tyckte dom det var att slippa gå på banan och fara ut och busa istället :)

Det blir inget långt inlägg nu eftersom jag måste skynda mig lite.
Ska i alla fall raka och rida båda hästarna nu och fixa och ställa iordning i lastbilen, så inlägget blir nog lite senare!

Riktigt kul att detökar i besökare här på bloggen, kom ihåg att börja premunera på min blogg på bloggkoll så kan ni se direkt när jag lagt in ett inlägg! :)

Har ni några frågor så är det bara att ställa dom, jag svarar på det jag kan, vare sig det är hästar eller om mig osv! :)

Nä nu måste jag gå ut till stallet, men vi hörs senare! puss och kram! seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Precis! ;) Jajamen så är det.

2009-04-10 @ 18:03:22
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0