Hej o hå!

Nu är jag på riktigt blogg humör faktiskt!
Aaaah jag håller på att bli tokig på hovslagaren som aldrig kan komma hit, tea vill ju ha nya skor!!
Idag var det så härligt att vara ledig, började sortera och vika alla täcken ute i stallet, det kommer bli himmla snyggt när jag är klar!
Sen var det så... ja jag vet inte hur jag ska förklara, men när jag tog in tea från hagen idag kände jag verkligen hur mycket jag älskar den där hästen, det pirrar i hela mig. hon är bara så...helt gaaaaalet underbar, stod och myste med henne i boxen ett tag sen, skulle kunna stå där i timmar, hon gör min själ hel, hon fyller hela mig med glädje, AH guuuuud vad jag älskar den där ponnyn.
blir aldrig less på henne, kommer aldrig bli, åh vad hon är bäst!!!!!!!!!!
Imorgon hoppas jag att hovslagaren hör av sig. måste ju få fara ut och rida snart. har ju lite abstinens

Veckan ser ut att bli ganska stressig.

Tisdag: Hemkunskap-läxa, jobb, hem och forstätta min sortering och vikning av täcken. plugga
VIKTIGT: Bästaste tea har namnsdag <3

Onsdag: skola är det inget speciellt eller jag borde ta hem matten. sen kommer farmor och hämtar oss(mig och
cassandra) sen äter vi middag hos henne. sen hem och stressa i stallet. plugga NO

Torsdag: skola, sen blir det optikern 15.00, hem och ta hand om sötnosen. plugga NO

Fredag: skola, prov i NO fotosyntes,förbränning,kretslop och ekologi. jobb, hem och ta hand om sötnosen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0