Fler snygga bilder!

Godmorgon, här sitter jag med jordens huvudvärk, ingen skola blir det idag i alla fall.
Igår hade jag det trevligt, jag hann till och med plugga lite matte hos pappa!
Sen for jag ju till Hippo, där var det väldigt trevligt, skulle dock tagit med mig en jacka, det var inte direkt varmt!
var där med anna! jättemys. Fick skjuts till shell och sen hämtade morbror micke mig där. tack tack!
väl hemma så öppnade jag dörren och möttes av två helt galna och ivriga hundar, dom är så söta. dom höll på att krypa ur skinnet så glada som dom blev.
Jag blev den som lagade maten igår kväll, vet inte om det blev så lyckat, men det var ätbart i alla fall :)
Sen gick jag ut i stallet och tog hand om skruttan. hon var verkligen fin att rida igår, hoppas på att det går minst lika bra idag med. Nu känns det som gamla tea igen fast på ett bra sätt. hon bockade inget bara studsade, men så har hon alltid gjort. men jag har varit lite orolig över dom där bockningarna hon har hållt på med. men jag hoppas det bara har varit bus.
Jag red henne med jaktstångspelhamet, vilket kändes bra! jag har en liten teori om att hon kanske behöver ha ett lite skarpare bett så hon kan känna sig mer kontrulerad, jag vet inte, vi ser väll, men det bettet är så bra för jag kan fortfarande rida med hög hand, vilket är ganska viktigt. jaja nog om detta, nu ska jag äta lite frukost och hoppas på att huvudvärken släpper, juste slänger in dom sista bilderna också! ha det bra!!!!!!!!!seeeeeeeya!!//
J.D

trippeln i MSV:An i övik, den var inte rolig kan jag bara säga, blunda och mantag! haha :)
Min finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0