Skärpning!

Jag  måste skärpa mig angående bloggandet! haha, jag ska sluta lova så mycket!
Igår kom vi ut ganska sent, jag och amanda har kommit på att vi aldrig kan vara seriösa när vi rider, alltid nångång under tiden då vi rider är det nån som hänger fram och håller på att garva ihjäl sig. och så var det igår, haha :)
idag vilar skruttan, och jag kan ju inte säga mer än att det är skönt med tanke på vädret!
Igår gjorde jag engelska och hkk prov, som gick bra! det blir minst ett g på båda!!
efter skolan for jag in till stan och "hängde" lite! med roligt och saknat folk!
idag mockade jag och gjorde allt innan jag for till skolan, duktig va? ^^
Imorgon är den fredag, IGEN känns det verkligen som, det var ju nyss det? haha veckorna bara flyger iväg och snart är det höstlov!
Hoppas på att vi ska kunna fara till timrå och tävla på deras endagars, det skulle vara himla kul!
Ihelgen blir det bara en massa dressyr ridning!
Och annars vet jag inte vad som händer i helgen, får se om jag orkar fara på det där på folkethus, och garva åt alla, men men det ser jag väll! :)
Nu ska jag gå och chilla vid tv:n med min mamma! men ni får ha det så bra och mysa ner er nu i det hemska höst-vädret, det ska i alla fall jag göra! seeeeya!//
J.D

finaste

Kommentarer
Postat av: amanda:)

underbart:):)

puss

2008-10-21 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0