1 dagen på lovet & Helgen

Har varit helt okej, blandade känslor!
Lördag: Mira gick det bra med, hon testade mig och tesatade sticka en gång och att stanna och vägra gå en gång, men vi löste det och det kändes riktigt riktigt bra!  du får aldrig fara hjärtat<3
Tea hade nått cpryck och det gick inte alls bra.. hon var riktigt sur och dum.
Söndag: tea var bara med, mira vilade från träningen.
Tea skötte sig mycket bättre den här dagen och det kändes helt okej! :)
Mira och jag var ute och skrittade och travade i skogen, vilket gick bra! skönt att bara ta det lugnt!
Igår kväll sov jag hos min syster i hennes nya lägenhet, mycke mysigare än den förra!!!!
och nu ska jag väll snart gå ut till dom små djuren, amanda kommer idag nångån! när får jag väll se;)
nä, men nu får ni ha det så bra, så blir det väll ett till inlägg ikväll! seeeeya//
J.D
på väg till träningen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0