fredag och 14dagar kvar!!!!!!!

Ja det är sant, endast 14dagar kvar till stockholm!!! iiih pratade med amanda idag, och ja jag tror vi båda håller på att krypa ur skinnet! guuuuuud va kul det ska bli!!!!!!!!!
Idag har jag haft no-prov och det gick väll helt okej, kunde gått bättre men men!
Idag har jag var jag ju och red Tom, tjock och söt. han reste sig två gånger, första gången var det för att jerry(hans hästkompis) gick iväg. och andra gången krävde jag lite av han och då blev han förbannad och ville protistera, men det gick väll bra! vi tog egenom problemet, och jag hoppas johanna fick lite tips och förstod! :)
Ikväll har jag varit ute och borstat och pysslat på tea, sen har vi ätit en gooooooooooodmiddag och senare ska jag följa med cassandra och erik in till stan, får se vad vi hittar på! imorgon blire jobb! men nu kallar efterrätten! ha det bäst så hörs vi imorgon efter jobbet! PUSS! seeeeeeeeeeeeeya!//
J.D

finast i sommras<3

Kommentarer
Postat av: amanda

hej på dig!



Jag har sett på en del bilder att du rider på hackamore och jag undrar om du har några tips när man ska rida på det. Tänkte eftersom att hästarna lätt blir stark (speciellt min) hehe. Om du har några speciella knep eller så, så får du gärna skriva om det ;)!



Kram amanda.

2008-11-15 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0