fortfarande underbart, tea är finast!

Idag har jag varit i skolan,jättedrygt, eller nja, ganska. mest för att jag började klockan åtta! vaknade kvart i sju och kände verkligen att jag inte orkade gör mig iordning, så jag drog på mig dom närmsta mjukisbyxorna och närmsta munktröjan och la mig i sängen igen och tittade på vakna med the voice tills det var dags att fara, hade ett sv-prov idag som jag knappt hann träna till, tror det gick ganska bra ändå, bara jag får g så är jag nöjd!
Hade även engelska förhör vilket gick alldelens utmärkt!
Resten av dagen har jag mest gått runt och känt mig yr, haha. lite smått drygr sådär! hoppas det är bättre imorgon!
efter skolan for vi och handlade och sen bar det iväg hemåt, åt en god middag och sen gick jag ut i stallet, mockade åt mamma idag eftersom hon jobbar kväll, att jag är snäll?
hästarna mådde bara fint och jag borstade på min snyggning, hon börjar lägga på sig lite mage nu, haha!
Hon gör min dag varje dag till något bra. puss på henne!!
Imorgon har jag inga planer, kanske far ner på stan en snabbis? vem vet.
jag tycker torsdagar känns sjukt jobbiga varför vet jag faktiskt inte? jag börjar liksom halv tio och slutar tio över två, så speciellt lång är den inte. haha men det är väll något jag bara fått för mig!
Ikväll blire gossip girl och greys, weeei, båda min favvo program!
Alltså jag hörde en låt idag på radion med frida hyvönö eller vad hon nu heter, så sjukt dålig! jag var rent av tvungen att stänga av radion, PINSAMT hur dom kan spela en sån låt med en sån dålig tjej på radion.
Juste  det har jag glömt berätta att på fredag ska jag rida en ponny som heter tom, det är en c-ponny(?) som är 11år och dom som har den  har väldiga problem med att rida ut på den, och ja den verkar behöva någon som  sätter den på plats, så jag ska väll se vad jag kan göra! spännande spännande!
jaja, nu ska jag gå och käka lite glass! men ni får ha det så bra och kika in senare igen så kanske jag slängt in ett till inlägg, vem vet? seeeeeeeeya!//
J.D

Det här är tom som jag ska rida på fredag, söt va!? ^^ (johannas bild)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa jag säger dsamma, jag saknar verkligen dig supermycket, kan vi inte försöka ses i helgen eller har du fullt upp? jag blev jätte glad goaste goaste du !! :) hihi jaa jag ska nog följa med sofie när hon ska ner och mäta och tävla marco som hästskötare :) hihi men när var det du skulle ner? :) puss och kram / din evelina

2008-11-13 @ 12:48:58
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0