Stan och snart nyår!

Hejsan hoppsan, nu har jag just ätit lite mat som mamma och peder köpte med sig från stan, subway, mums!
idag så vaknade jag vid tio och jag och hanna tog bussen in till stan, riktigt trevlig pratstund fick vi!
Väl nere på stan träffade jag signe och jag köpte lösögonfransar och naglar tills imorgon, vi handlade även middagen och efterätten vi ska ha imorgon oj så bra allt kommer bli!
Sen tog jag bussen hem vid kvart övert två och slappade framför tv innan jag gick ut till stallet och mockade
och släppte in hästarna och sen nu ska jag ut tilll stallet igen och rida dom små bustrollen!
Åh vad allt känns bra inför imorgon, det kommer bli sååå trevligt! :)
Hoppas ni också får ett bra nyår!
Nu är det dags för mig att springa ut till stallet! puss och kram!seeeya!//
J.D

finaste mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0