Snart farmor!

NU sitter jag här med min lilla dator och väntar på att pappa och hela familjen ska hämta mig så vi sedan ska fara till farmor och äta julmat och umgås med släkten,
Idag vaknade jag vid nio, åt lite frukost och sen såg jag en film och slappade, Gick ut till stallet efter ett nångång och gjorde klart allt och for sedan ut på en långtur med tea, hon fick galoppera av sig och faktiskt verkade hon lite trött på slutet och det händer inte ofta, hon är verkligen tjock nu. så det är bara att fortsätta träna på!
Mira ska jag rida ikväll då jag kommer hem! :)
Gud va tråkigt att snön håller på att försvinna :I
Men men, nu ska jag göra mig klar för att åka! ha det bäst så hörs vi ikväll! seeeeya!//
J.D

Saknar stockholm, men vet ni vad, jag och amanda funderar på att boka biljetter till göteborg i februari :D hoppas verkligen att det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0